Megkötözött szavak

2017. február 06. 04:18 - Dylan D. Tides

Szárnypróbálgatók 2017

Október elején, a Raszter kiadó e-mailjéből már kiderült: A nagymúltú, tizentöt éve megjelenő "Szárnypróbálgatók" antológiasorozat 2017-es kiadványában én is helyet kaptam. A kezdeményezésről kicsit részletesebben az alábbi linken érhető el egy hosszabb riport az M5 jóvoltából:

http://www.mediaklikk.hu/video/esti-kerdes-2017-01-30-i-adas/

December végén újabb üzenet érkezett...

meghivo.jpg

 

 

 

Amikor legnagyobb sajnálatomat kifejezve, időhiány miatt vissza kellett utasítanom a meghívást, maga Góg János, Juhász Gyula-díjas költő írta meg nekem, hogy szomorúan veszi ezt tudomásul, hisz helyezett lettem a pályázaton...

Arról viszont egészen a múlt hétig nem volt semmilyen információm, hogy pontosan milyen eredményt is értem el. Aztán kaptam egy csomagot...

 

Ezúton szeretném tolmácsolni legnagyobb hálám az elképesztően nívós zsűri felé, első keménykötésben történő publikálásom nem is lehetett volna emlékezetesebb!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr7212184696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása