Megkötözött szavak

2017. február 19. 14:42 - Dylan D. Tides

Jégvirág

E_mg_8829jegsas.jpggész télen,
hóban, szélben
(megmondhatja,  aki látott)
utcát hágtam,
pusztát jártam,
hogy találjak egy virágot...

Loptam, vettem,
nevelgettem ,
mégse volt az egy se méltó
szép kezedhez,
hű szemedhez,
nem volt egy se még elég jó...

Egy túl csinos,
egy túl piros,
egynek nem leltem illatát,
egyet dobtam,
s fintorogtam,
bűzlött, mint egy vén bőrkabát...

Végül ültem,
búba hűlten,
s eszembe vág kis ablakunk
téli bája:
jégvirágja,
megoldódott minden bajunk!



"Szeress nyomban,186546_0.jpg
s ne less! "- mondtam,
úgy kísértem karcsú lépted,
Meghatódtál,
szót se szóltál,
cserébe csak számat kérted...

... s úgy csókoltál , ma is éget.
Jégvirágom,  neked véged...
Ilyen lánytól,
ilyen lángtól
elolvad a tél is véled...

Címkék: vers Jégvirág
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr9912272889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása