Megkötözött szavak

2021. március 22. 11:54 - Dylan D. Tides

Lehet egy dal

Lehet Badacsony,

vagy ha alacsony,

ülj fel a Holdra és kacagj a makacson!

 

Lehet zenegép,

vagy ha nem elég

énekelj, amíg nem ébred a Szép!

 

Lehet Balaton,

vagy a faladon

lecsorgó fénycsepp a tapéta-darabon.

 

Lehet az a perc,

amit sose lelsz,

Megjön végre és szívre ölelsz.

 

Reggel dúdoltam, délután túltoltam,

este már gúnyoltam: "Mi ez a dal?!

Szót sem érdemel... Téged nem érlek el...

Mást meg nem érdekel: él-e, vagy hal..?

 

Lehet Babylon,

vagy csak papíron

pár fontos mondatban dörmögő bariton.

 

Lehet az a csend,

ami nem a trend,

halkan leül és vár odabent.

 

Reggel dúdoltam, délután túltoltam,

este már úgy szóltam: "Ez az a dal!

Nem kell hangosabb, attól csak foltosabb,

van annál fontosabb... Van aki hall!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr2716473770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása