Megkötözött szavak

2024. február 04. 08:09 - Dylan D. Tides

Mama adventje


Asztalomon ugyanaz a koszorú, mint mindig,
de nem vonz a csupaszsága. Lehet, hogy egy szintig
vörösboros kábulatba kellene ma esnem.
Eltompulna kissé az, hogy magányos az estem.
Nélküled én azt se látom, hogyan kezdhetném el.
Tudom, apró szemeiddel szakértően nézel,

akárhol is legyél, most is, de hiányzik közben
dohogásod, ráncos kezed, ahogy Közted, s köztem
vég nélküli munkás órák köteléke épül.
Elmerülve ragasztunk, az asztal szinte szédül,
nem bírja a tiritarka ünnep-díszek súlyát.
Te meg... Halkan elmeséled hosszú élted útját...

Annyi éven át hallgattam, s mégis úgy figyeltem!
Dúlt bennem a kíváncsiság, s mindig újra leltem,
valahányszor történeted majd' száz évre elvitt...
Egyedül most milyen lesz ez? Akarom, hogy elhidd:
Nagy és szép lesz a koszorú idén is, de lelket...
Te adtál az Ünnepekbe! A Te szíved kellett!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr2318318427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása