Megkötözött szavak

2019. június 28. 22:06 - Dylan D. Tides

Földed vagyok

Én vagyok, ki a homokba halvány lépted tónusát
legelőször belevési röpke léted elején;
akinek a tücsöklelkű, éjbe ringó kórusát
hallgatja a tábortüzed kölyökkorod mezején.
 
Én vagyok, ki térded alatt remél, s ujjong reszketőn,
amikor az "Igen" csendül, s gyűrűd végre Rátalál;
akinek a könnyfoltjaid az eldobott keszkenőn
éppúgy fájnak, mint tenéked, s aztán újra vágyva vár.
 
Én vagyok, kit tanítanál gyermekednek - s kit nem ért...
Más világ már, megbocsátom... Visszatér még egy napon...
Az vagyok, ki híven rajong minden régi szellemért,
de ma már csak te hallod meg mindig zúgó dallamom.
 
Én vagyok, ki kézen fog majd, hogyha eljő az idő.
Visszanézel még egy percre, van-e másnak válasza
az utolsó kérdésedre, de csak áll a levegő...
Énbelőlem voltál, s most is hozzám találsz hát haza.

www_tvn_hu_314ecd52bb5e8d09f22c3bb1f20c12d2.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr614917158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása