Megkötözött szavak

2016. december 23. 05:12 - Dylan D. Tides

Mikulásra

Vettem Neked néhány mókás,
rénszarvasos, sarki rókás
plüssmikulást, zoknit, sálat,
amit ember kitalálhat,
bonbont, cukrot... Volt egy vagyon...
...de inkább  a boltban hagyom ...

images_1.jpgBiztos duzzogsz csoki nélkül,
de ha látnád, ami készül!
Fogtam inkább egy kis zsákot,
s belegyűrtem a világot!
No nem azt, mit naponta látsz,
olyat bármely napon találsz...
Mást kerestem, kint, a havon,
szánkónyomban, tükör-tavon,
csilingelő gyereksálon,
gőzbe süllyedt levestálon,
forraltboros kancsó alatt,
megtalálom, merre szaladt
az a pajkos, bejgli-érzés...
Fahéjízű lett a légzés...


Csillagszóró surrogása,
tolvaj galamb burrogása,
folt mellett-folt kiskabátok,
taknyos orrú kis barátok,
lilakezű, csípős szelek,
tenyér-kopott lapátnyelek,
kolbász-mézes illatpáros,
piros sapkás csillagváros,
bódésorok, zengő torok,
megbocsátó, dalos borok,
lángba fagyott, fényes bókok,
fagyöngy alól mentett csókok...

Talán mindent felsoroltam,
mit a zsákba belehordtam...
Úgy bontsd,  hogy majd lássam szemed,
s boldog leszek én is, Veled...
Címkék: vers Mikulásra
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr9812043497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása