Megkötözött szavak

2017. augusztus 16. 13:11 - Dylan D. Tides

Somma

Rázattak szekéren.munkacsy_mihaly_dusty_road_ii_google_art_project.jpg
Ültem csak fehéren,
tűrtem, hogy reményem
gyeplővel keményen
fecnikké csapkodják,
rongy kezek kapkodják.


images_2.jpgRingattak hajóban.
Azt hittem, valóban
úsztatnak a jóban,
bíztam a csalóban,
pedig csak vízre tolt,
s többé már ott se volt.

 


Volt úgy, hogy repültem.lorincz_zsuzsa_szarnyalas.jpg
Felhőket kerültem,
Egy-kettőn megültem
Mindenkin derültem
- rájöttem, balgaság,
kínzó rabszolgaság.
 
Ma már csak pihenek.
Karodban pihegek.
Tanultam - tietek.
Tartsa meg szívetek
ezt a pár buta szót:
Út formál utazót…
76744_633428_1000x700.jpg
Címkék: vers Somma
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr9212755140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása