Megkötözött szavak

2019. július 03. 18:51 - Dylan D. Tides

Hetem

Hétfőn láttalak először. Csak futólag, semmi konkrét.
Siettem a kis szigetre, azt se tudtam hová, honnét,
jaj, csak végre át a hídon, ahogy évek óta már!
Ablaktalan kis lakomnak gyertyafényes csendje vár.
 
Kedden, piros szoknyád szélén, megbotlott az őszi pára;
kinevetted, hangod húzott, megfordultam hát utána,
s megálltam a híd közepén, hadd várjanak varjaim...
Látnom kellett, ki az, kitől lúdbőröznek karjaim.
 
Szerdán talán nem rohantam úgy, mint máskor, meg-megálltam,
de a lányt a pad támláján (álom volt tán?) nem találtam...
Szidtam órát, időjárást, reménnyel telt perceket,
s kandallómban aznap este a lemondás sercegett.
 
Csütörtökön fel se néztem, s már a hídon döngött léptem.
"Ne siess el!"- kiáltottál. Éreztem, hogy' zúg a vérem.
"Ülj le hozzám... " - kértél halkan. "Rég vártalak, Kedvesem...
Ideje, hogy együtt sírjunk boldogságot csendesen..."
 
Péntektől már nem törődöm szombattal, vagy bármi mással.
Lehunyt szemmel álmodom egy lehetetlen folytatással,
melyben nincs híd, s sziget, csak mi ketten létezünk,
s nem küzdünk az úton tovább, minden nap csak érkezünk.
Fejem békén ül öledben, nevetésed szüntelen.
"Angyalom vagy"  - súgod, s lelkem végre újra bűntelen.
bridge-4281136_1280.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr1414924790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása