Megkötözött szavak

2019. október 08. 18:34 - Dylan D. Tides

A füredi fűzhöz

Végül csak a fához mentem, sőt, futottam nemrég.
Próbáltam én mélyre nyomni, de húzott az emlék.
Emlékezett ő is énrám: "Volt valami lány is...
Volt szerelem, volt jövő és... akkor még volt nyár is..."
 
Mosolyogtam csak szelíden, s felnéztem a fűzre.
" Megtennéd, hogy rápillantasz szívemben a tűzre?
Lobog-e még, vagy hamuba rajzolt múltja látszik?
Elhervadt az összes lángja? Ugyanúgy virágzik?
Látod még a Csók utcát és csókjaink közt Minket?
Azt, ahogyan filmre vesszük örömkönnyeinket?
Ahogyan a Kisfaludy szemlesütve pózol,
miközben a szél a képen mosolyunkba kócol?
Látod-e még azt, ahogyan kacagunk a vízben,
s elveszünk az ajkaink közt szertefoszló ízben?
Látod-e még Kicsi arcát örülni a nyárnak,
amikor még nem hittük, hogy fényképekké válhat,
s csak egy album őrzi majd azt, amik voltunk ketten..?
Látod, ahogy összebújunk boldog-önfeledten,
s közben féltőn Reánk borulsz, mert talán már érzed:
először látsz ilyen Csodát, s utoljára nézed..?"
 
Nem akartam hallani a választ, elsiettem.
Esernyőt is kellett nyitnom. Hogyan is hihettem?
Hogy láthatna egy fűz vissza az elolvadt nyárra?
Albumba zárt, szépre fagyott, boldog napsugárra...
17293215_418f38f2c5c07d124dc10156ef242a7c_xl.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr2815193896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása