Megkötözött szavak

2019. október 08. 18:40 - Dylan D. Tides

Félprofilból

Nem nyomom meg azt a gombot,
nem lesz másé ez a kép.
Kinevetnek mind a dombok,
jól tudják: a Meseszép
nem lehet csak egyetlenegy
szívbe zárva sohasem,
de nekem ma mind egyre megy.
Titkaidat keresem.

Elbűvöl a tincsed mögött
leselkedő félmosoly,
a Rád olvadt jóság fölött
égre csapó színgomoly.

Ujjaimmal úgy szeretném
hallgatni az arcodat!
Hogyha hagynád, lekövetném
rajta minden rajzodat,
s talán bőröd melegével
érteném meg végre majd:
ha szemembe belenézel,
elfújod a néma zajt.

Nem nyomom meg azt a gombot,
nekem legyél meseszép!
Nekem zúgnak mind a lombok,
s gitárodról a zenék,
nekem súgnak most meséket.
Ne lásson a kamerám!
Irigyellek tőle Téged,
légy ma titkos kabalám!

Megérezted tán a vétket:
kémlellek, mint egy rigót...
Csak sugallod, nem is kéred:
"Lődd el azt az egy fotót!
Legyen az a kép a múltam,
s tiéd minden jelenem!
Benned csendben elcsitultam,
szívem nálad feledem."

Halvány fénnyel létre gyúltam
kezeddel a kezemen.

egy-elet-ezen-egy-ejszaka-legszebb-meseje.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr4215209832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása