Megkötözött szavak

2020. március 09. 12:46 - Dylan D. Tides

Plakát

Én csak tovább mentem volna, hajtott fővel, mérgesen,
bosszantott, hogy három napja szakad ilyen rémesen,
de Őt persze nem izgatta, hogy mennyire ázhat át,
igézte a színház elé frissen került, nagy plakát.
 
Noszogattam, nem akartam újra azt a bánatot...
Egyébként is... AZÓTA már semmit ki nem állhatott,
ami csak a táncra halványan is emlékeztetett.
Hány este volt, amikor a két karomban reszketett,
s kérdezgetett: "Ugye, Kedves, csak egy álom az egész?"
Rettegtem hogy szépen lassan elméje is odavész.
 
Most azonban csak mosolygott, s rám emelte szemeit.
"Nézd a lányt a poszteren! Hát pont úgy tartja kezeit,
ahogy én, a 82'-es isztambuli versenyen!
Sohasem voltam boldogabb... Néha azért elcsenem
szemeidben, Kedves, azt a néhány emlék-fonatot...
Mi lenne ma, hogyha AKKOR lekésem a vonatot?
Gondoltál rá, hogy lehetnék én egy ilyen poszteren?
Elkerülne az az élet, amelyikben rossz terem.
Csak csillogás, taps és virág... Itt lennél-e még nekem?
Fogd a kezem, Kedves, kérlek, s táncolj egyet énvelem!"
 
...s elfeledett mindent végre. Esőt, könnyet, éveket.
Lehunyt szemmel nevette a fulladt, esti fényeket,
s én csak néztem régen látott, hittel teli mosolyát...
...s a tolószék kerekével kettévágott pocsolyát.
received_233392724350943.gif

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr8215512104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása