Megkötözött szavak

2020. augusztus 14. 20:12 - Dylan D. Tides

El Mariachi

Itt ültem már, mikor nyitott a bár,
s a
függöny is óvott a fénytől.

Beszélt, csak beszélt a fényes gitár,
s te
sírtál a boldog meséktől.

Hittél nekem, s hogy a dallam szelíd,
vagy
lobogó hulláma elkap,

s kettőnket egész a holdig repít,
s hogy
többé már el nem is hallgat...

Nem láttad azt, ahogy mindenki mást
is
elbűvöl, ahogyan játszom.

Régóta szórom a gyilkos varázst,
s bár
lehet, hogy tiédnek látszom,

minden nő húrjaim múzsája tán.
Nézd!
Ringanak kábán, ha csendül

elképzelt lelkem a szívük falán
és
bizalmuk sohase rendül...

-

Itt leszek még, mikor minden bezár,
s az
utolsó szék is plafonra

nyújtózó lábbal a viszlátra vár,
s a
hófehér kezed karomra

verset simít, amit nem olvas más,
csak
én majd, a fekete csendben.

Kicsúszik akkor egy vég-vallomás:
én
talán még nem is szerettem...
Címkék: vers El Mariachi
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr1016140070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása