Megkötözött szavak

2020. augusztus 14. 19:03 - Dylan D. Tides

Kerítés

Ó, a rozsdás kerítés, s a fölé logó hársfaág!
Ők tudják tán igazán csak ernyedt szívem bánatát...

Ő bent, én kint, majd' egy évig, minden egyes délután;
én háromkor szabadultam, Ő pedig csak négy után,
de az első őszi naptól megálljt kértek lábaim,
s a kerítés sarka fölött, gesztenyeszín szárnyain
visszaröppent tekintetem, s Őt kereste hátha még
elfoghat egy pillanatot, ahogyan a sárba lép,
s bosszankodik, de felnézve engem lát meg, s felderül,
s mosolyából még kabátom nagy zsebébe is kerül;
vagy ahogyan épp beszélget, s megérzi, hogy bámulom,
megfordul és ahogy pirul... Büszke szívvel már tudom:
Hiába a korkülönbség, gaz intrikák, csúf szavak!
Egy pár leszünk akkor is, ha senki szerint sem szabad!

Kellene a bátorság is, most még nincs egy cseppnyi sem.
Ha odabent összefutunk ebédtájban, sebtiben
félrecsapom bolond fejem, s leszólítok bárki mást.
Nem tudom, hogy hogy fogadna egy ekkora vallomást...

Pedig aztán időm nincsen, néhány nap és ballagok.
Hiába a szerelem, én konokul csak hallgatok,
s most, amikor visszafognám, fut az év, az ostoba!
Olyan gyorsan nyár lett újra... Légy átkozott, iskola!

(Mondjuk...Bence úgy hallotta, sok szép kislány jár oda...)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr6116140018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása