Megkötözött szavak

2020. szeptember 14. 04:41 - Dylan D. Tides

Quis sum..?

Ki vagy Te, ki tőlem kérded?
Álltam, mikor gyenge térded
azt se tudta, merre hulljon,
milyen színű sárba fúljon,
s gyávaság volt büszke vérted!

Ki vagy Te, ki számonkérnél?
Néztelek, míg széjjeltéptél,
s darabjaim fölött állva
csak figyeltél könnyre várva.
Jobban tennéd, hogyha félnél...

Ki vagy te, míg én ÉN vagyok?
Én örökül kincset hagyok!
Mi a tiéd? Lopott javak,
tollal rabolt földek, tavak!
Enyém volt, mi nálad ragyog...

Sóhajtás egy régi csöndnek.
Ez vagyok. Csak föld a könnynek.
Ezt hagytad: ma ifjak, s vének,
- mennyi vágyó, magyar lélek! -
otthonukból haza jönnek... 
Címkék: vers Quis sum..?
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr3215977522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása