Megkötözött szavak

2021. március 22. 11:22 - Dylan D. Tides

Bekattanós

Elmondom a mai napom leges-nagyobb örömét:
Levágtam a lábujjaim minden egyes körömét!
Nem mellékes: fel is mostam, tiszta lett a kád fala,
s hiába hív kintről hűsen a november lágy szava,
maszkulni én ki nem megyek. Kipucolom a klotyót,
s lenyalom a tűzhelyt. Eskü: ha meglelem a hunyót,
aki ezt a vírus-dolgot idecsapta énnekem...

Jó, végeztem... Elhisztiztem domestosos énekem...

(Tekintve, hogy mára így már minden célom elfogyott,
azt hiszem, hogy ebéd után sunyok majd egy jó nagyot.)

Címkék: vers Bekattanós
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr1616473700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása