Megkötözött szavak

2021. március 22. 11:42 - Dylan D. Tides

Igen?

(Picikedvesemnek)

Ki tudja már, hogy hányadik táncunk,
bolondos perc csak minden év.
Fogadkozunk, de ugyanúgy játszunk,
mit nekünk rang, vagy színes név!

Az elején oly kíváncsi voltam,
kértem, hogy dobd a maskarát!
Otthagytál szótlan, térden a porban,
s vártam az újabb maszkabált.

Később aztán már óvatos lettem,
Hozzád simultam, s tánc alatt
nyakadnak pírját oly soká lestem,
közben a hold is ránk szakadt.

Mindegyik évben kutattam Rajtad
az újabb apró titkokat.
Itt könnyes szempár, ott izzó hajlat,
Mind-mind mesél... és oly sokat!

Ismerlek mára, egész világod
átadtad csendben. Fel se tűnt,
hogy maszkod lassan, s boldogan hántod...
Kíváncsiságom mégse szűnt...

Minél több mindent mutattál végre,
annál több kincset félek én.
Így e kis dalnak végére érve,
meg foglak kérni: Légy enyém!

Utolsó strófám gyűrűvé fontam,
kezed kezemben megpihent...
Hozzám jössz? (Jó ég! Tényleg kimondtam??
Robban a szívem, annyi szent!)

...s remegve várom az "igen"-t...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr5816473748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása