Megkötözött szavak

2023. július 14. 11:59 - Dylan D. Tides

Franciázás

A vén ringyó lábai közt
festettem a szívedet,
kis Suzette, még tiszta voltál,
nem hallottam híredet.
 
Megöltem egy szeretődet;
nem könyörgött, nevetett;
finom bőrén biztos kézzel
döftem át az ecsetet.
 
Volt egy kutyád - Eugen talán?
Édes volt, oly szertelen!
Őt szeretted. Vízbe ölnöm
zsibbadt-jó volt, fesztelen.
 
Mintha néha láttad volna:
másképp nézek, kis Suzette;
reszkettél, ha észrevetted
a tébolyult, új tüzet.
 
Ne félj sosem!- mondtam aztán;
hátraléptél - elbuktál;
ujjam között lélegzeted -
sikoly nélkül tátogtál.
 
Szép maradtál testként, csupán
széthasított kebledet
mindig-fátyol ősz-ruháddal
eltakarni nem lehet.
 
Iszamos hús a kezemben;
dobban még, vagy képzelem?
Most az egyszer érzem szíved,
akár szét is téphetem!
 
Elmosódnak vázlataim -
vérszegélyű, rongy-füzet;
roncsolt ajkad örök kéjben,
nekem voltál, kis Suzette!
Címkék: vers Franciázás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dylandtides.blog.hu/api/trackback/id/tr1318166852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Megkötözött szavak
süti beállítások módosítása